.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیانیه انتخاباتی مجمع تشخیص مصلحت نظام

مجمع تشخيص مصلحت نظام در بيانيه‌اي بهترين و مناسبترين راه براي حل منازعات و اختلافات و شبهات را تمكين در برابر قانون دانسته و از نامزدهاي انتخابات خواست نهايت همكاري را با شوراي نگهبان داشته باشند.

مجمع تشخيص مصلحت نطام پس از بحث و بررسي‌هاي مبسوط در مورد انتخابات اخير رياست جمهوري و تحولات پس از آن بيانيه ذيل در خصوص مسائل انتخابات صادر شد.

مشاركت گسترده و بي‌نظير مردم در انتخابات دوره دهم رياست جمهوري نمايشگر پيوند وثيق ملت با آرمان‌هاي انقلاب اسلامي و امام راحل و لبيك به رهنمودهاي رهبر فرزانه انقلاب اسلامي و برگ زرين ديگري بر كارنامه درخشان انقلاب اسلامي كه دنياي مدعي دموكراسي را به چالش كشيد و مردم سالاري ديني را در جمهوري اسلامي ايران به نمايش گذاشت.

مجمع تشخيص مصلحت نظام ضمن تشكر از حضور سرافرازانه مردم در انتخابات و از رهبري معظم انقلاب اسلامي بخاطر رهنمودهاي حكيمانه و راهگشا، صميمانه سپاسگزاري نموده و همه مردم عزيز بويژه هواداران نامزدهاي انتخاباتي را به نصب العين قرار دادن فرمايشات و توصيه‌هاي معظم‌له دعوت و موارد زير را نيز توصيه مي‌نمايد:

1 - بهترين و مناسبترين راه براي حل منازعات و اختلافات و شبهات را تمكين در برابر قانون و پيگيري امور تا حل مسائل از طريق مجاري مربوطه دانسته و همگان را دعوت به آن مي‌نمايد.

2 - شوراي نگهبان در جهات رسيدگي دقيق و خداپسندانه به كليه شكايات و اعتراضات و پاسخ به شبهات با توجه به موافقت رهبر معظم انقلاب در جهت تمديد مهلت رسيدگي و استفاده از كارشناسان با تركيب مناسب و تاكيد معظم له بر ايجاد اعتماد لازم در جامعه توصيه موكد مي‌نمايد.

3 - از كليه نامزدهاي انتخاباتي مي خواهد نهايت همكاري را با شوراي محترم نگهبان معمول داشته و با بهره گيري از اين فرصت مناسب و فضاي ايجاد شده مدارك و شواهد خويش را براي رسيدگي همه جانبه و دقيق به آن شوراي ارائه دهند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.